Recenzie (172)
Päťdesiatka (2015)
Nevym jestli su blbej Já, že sem se díval ,až do konca,nebo Kotek ,že to vubec natočil.Zase se někdy podívám na českou tvorbu...ale letos,letos to nebude.
Medzi náhrobnými kameňmi (2014)
Myslim ,že se poved,tento film.
Domáca opatera (2015)
Česká tvorba za poslední roky jde slušně řečeno do sraček a Bolek je teho zdárným příkladem,nazdar.
Ex Machina (2014)
Ještě zapoměly dodat, že je to těžce psychologickej film,opravdu nevym co si o něm mám myslet....
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Proč,ptám se proč ste to jen natočily?
Lorax (2012)
Viděl sem jen pulku zadarmo v letnim kině,ale nelíbilo.
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Nemá cenu to rozvádět fakt dobrej dokument,neuvěřitelný co se dá spravit takřka na koleně.
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
No prvních 30 minut nic moc,ale pak se to rozjede a je ztoho dobrej biják,zezačátku sem váhal mezi 3 a 4 hvězdičkama,ale konec mě přesvědčil že dám 4.
Machete zabíja (2013)
1 minuta a stačí,proč já debil se dívám na takovou pičovinu až do konca.
Rivali (2013)
Já to vidím na nejlepší film roku 2013 .