Recenzie (105)
Maigret - Maigret a spoločníčka (2004) (epizóda)
Pohřební dvanáctsettrojka :-)
Vzpomínáme (1999) (seriál)
Hezké vzpomínání, nejvíc mě pobavil díl "Na ulici".
Vraždy v Midsomeri - Smrť prichádza v noci (2004) (epizóda)
Ústřední melodie hraná vesnickou dechovkou je totální funébrmarš – a vzápětí Jimmy Crack Corn... pobavilo!
Poldové a nemluvně - Miláček (2020) (epizóda)
Dobrá zápletka.
Ach, ty vraždy! - Zabijáci doktorky Kalendové (2010) (epizóda)
Plusbod za převleky J. Bohdalové (a za útěky J. Schmitzera).
Vraždy v Midsomeri - Market for Murder (2002) (epizóda)
Tragédie je, že tu pozvánku na zahradní slavnost doktor s manželkou dostali...
Zavolajte sestričky - Christmas Special (2015) (epizóda)
Tohle je už druhý vánoční speciál, ve kterém sestra na trhu žádá borovici a dostane smrk.
Zavolajte sestričky - Christmas Special (2014) (epizóda)
Zatím asi nejslabší epizoda. Od vánočního speciálu jsem rozhodně čekala víc.
Endeavour - Sklizeň (2017) (epizóda)
"Počkejte měsíc - dva a pak to zkuste znova. Příště to vyjde."
Endeavour - Coda (2016) (epizóda)
1:09:57 !!! (Víc nenapíšu, aby to nebyl spoiler, ale tento moment miluju.)