Posledné recenzie (33)
Tenet (2020)
Dávam to do kategórie spolu s Lynchom - neviem príliš na čo sa to pozerám, ale pozerá sa na to veľmi dobre :)
Mexická jazda (2001)
Neverila by som, že žáner "teenagerská erotická roadmovie" sa dá takto skvele natočiť. Už som asi naozaj príliš nakazená hollywoodm :/
Beetlejuice (1988)
Šťavnatý Burton. To lepšie aj zábavnejšie z jeho tvorby.