Posledné recenzie (10)
Atlas mrakov (2012)
Šest béčkových filmů v jednom... Pod přikrývkou vznešené myšlenky se skrývají tři hodiny pouhých efektů, násilí a sexu.
Pavučina lží (2008)
Geniálni DiCaprio a Crow v akčnej nádielke ako sa patrí. Bohužiaľ niekedy až prekombinovanej čo dosť vyrušuje a odťahuje pozornosť od hlavnej línie deja. Výborná kamera, priemerná hudba. Čo však tomuto filmu musím vytknúť je úplne hlúpy záver, ktorý si Ridley Scott mohol nechať na nejaký slaďák. Dávam teda "iba" 75%.
Madagaskar 2: Útek do Afriky (2008)
Pekná grafika, ktorá už dnes tak nenadchne, dobrá hudba, pár krát záblesk humoru, ale príbeh ako taký totálna nuda. Zvieratká sú síce roztomilé, ale nezáživné, jedno klišé strieda druhé a človek má pocit, že tie 'vtípky' už niekde počul aspoň 100x. A to že sa nejaký animovaný polygón niekde udrie alebo niekam spadne mi vtipné nepríde. Aj keď si viem predstaviť, že pre deti to môže byť pekná rozprávka. Pohodlie multikina po ťažkom pracovnom dni urobilo svoje a asi na pol hodinu som zaspal. A ak by sa tie deti okolo tak nahlas nesmiali prespal by som to asi celé. 35%.