Recenzie (30)
Smradi (2022)
FIlm, ktorý neváha byť over the top, a je presne tým, čím je - zábavná jazda od začiatku do konca. Žiadne rádoby vtipné komentáre k súčasným sociopolitickým problém, proste príbeh o zvieratkách, ktoré chcú kradnúť veci, a kde nikomu nie je divné, že to sú.... zvieratá :D Odpočinok duše, to je to, čo to je.
Spievaj 2 (2021)
Milé a vtipné :) žiadna hĺbka, ale tento film si je toho vedomý, a na nič než farebnú zábavu sa ani nehrá.
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995) (seriál)
Môj najobľúbenejší reprezentant Star Trek rodiny. Hlavne vďaka sympatickým hlavným postavám :)
Encanto: Čarovný svet (2021)
Krása! Vizuálne, hudobne, príbehovo... loved it!
Ron má chybu (2021)
Morálne posolstvo je jasné po 5 minútach filmu, napriek tomu som sa ale bavila. Ron je zábavný a roztomilý, a myslím si, že s B-Maxom by si výborne rozumeli.... proste film pre celú rodinu.
Duna (2021)
Vizuálne podmanivé, a príbeh predpokladá u divákov IQ. What´s not to like?
Medvedík Vivo a jeho veľké dobrodružstvo (2021)
Príbeh, pri ktorom som väčšinu času cítila úzkosť a mala chuť to dievčatko pretrhnúť. Tak dôležitá misia v rukách zvieratka a dievčatka... na druhej strane, piesne sú chytľavé a príbeh sa naozaj dotýka srdca.
Čo keby...? (2021) (seriál)
Páčilo sa mi to :) Krásna sonda do alternatívnych svetov, kde ale základné charaktery postáv ostávajú rozoznateľné, len reagujú na iné situácie. Najobľúbenejší diel je pre mňa jednoznačne Las Vegas eskapáda (aj keď Thor toho sveta je trošičku... hlúpučký).
Free Guy (2021)
Tento film robí to, o čo sa Ready Player One pokúšal. Po pozretí Ready Playera som sa cítila špinavá, akoby sa mi niekto snažil pchať do krku páchnuce ponožky a ešte na mňa požmurkával "majú na sebe Star Wars logo, takže sa ti to musí páčiť". Free guy? Originálny, milý (ale nie malý) film pre nás nerdov aj kohokoľvek iného, ktorý sa neberie príliš vážne a aj vďaka tomu dokáže vyvolať skutočné emócie.
George, kráľ džungle (1997)
Nechápem to, tento film nemal právo byť tak zábavný, ako bol... je to detinské, stupídne, a skvelo som sa bavila :)