Recenzie (1 944)
Da Vinciho kód (2006)
Co se tyce scenare a nametu, tak to je takove prumerne, film ma obcas psychopatickou kameru, tez hudba se moc nevyvedla. Co se tyce hereckych vykonu, tak Hank se moc nepredvedl, Reno a Tautou predvadi svuj prumer, ale velice me prekvapily vykony MyKellena a Bettanyho. Film se misty az moc tahl a celkovy pozitek take kazilo neuveritelne spatne caslavske kino Milose Formana. Zaver byl opravdu debilni, ale lusteni kodu a zahady od da Vinciho me upotaly. Celkove bych to hodnotil jako prumerny film, ktery mel urcite vetsi potencial...
Leví kráľ: Simbova pýcha (1998)
Rekl bych nejslabsi dil cele trilogie, ale stale velmi dobre ;-)
Leví kráľ 3 - Hakuna Matata (2004)
Oddychový animák který přináší tak trochu jiný pohled na celý příběh Lvího krále. Film stojí jen na ústřední dvojici a přináší spoustu skvělých gagů. Vše je samozřejmě podmíněno fenomenální jedničkou. Bez ní by něbylo nic... 4 hvězdy
Leví kráľ (1994)
Dnes již legendární animák, který má absolutně vše. Skvělá animace, výborný a napínavý příběh, spousta zábavných momentů a parádní hudební doprovod. Navíc nám film přinesl dnes již klasickou dvojici Timona a Pumbu. Tak jak jsem film žral před mnoha lety jako dítě, jej žeru dnes se svými dětmi... Circle of Life poračuje...
Oliver Twist (2005)
Pekny pribeh, scenar. Zajimave natoceno a podano. Film me nijak vyrazne neupoital, abych mu dal 5, ale zaroven me nijak neurazil a v se skolou jsem ho v kine v poklidu dokoukal. Jedna se o pohodovy film.
Policajt v Beverly Hills 2 (1987)
Murphy trochu zestarl a pribral, Nielsen nam vyrostla do krasy. Povedeny snimek nabity akci, vtipem a cool hlaskami. Dobra hudebni stranka a efekty. Jen skoda toho "Rambo" zaveru. je to o krapet slabsi nez jednicka, ale stale vynikajici akcni komedie....
Tora! Tora! Tora! (1970)
Tomu rikam pekne zpracovany valecny film, atmosfera, scenar, efekty, vse je moc pekne. Dabing a ceske zpracovani bylo take velice dobre. Skoda jen toho zaveru jak japonsky general vypravi ze zna amiky... Asi to jedine mi nesedlo. Jo a esi se ptate, ktery film o Pearl harbor je best, tak asi tento ;-)
Training Day (2001)
Myslis si ze kdyz mi rika jmenem je to muj kamos????
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Patri k mym nejoblibenejsim filmum. Jedna se urcite o nejlepsi Formanuv film, vynikajici scenar, perfektni herecky vykony, Proste paradni film se vsimj vsudy...
Krotitelia duchov (1984)
Napeti, akce, sranda, hudba, herecke vykony. Vsecko je moc pekne a jak filmy tohodle typu moc nemusim, tak tedle se opravdu povedl.... Vyborna ducharska komedie