Recenzie (1 153)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Čistá zhovadilosť. Nemienim hodnotiť, pretože som stratil čas 4 časťami, ktoré ma nepresvedčili, že mám pokračovať. Jediná postava ma nezaujímala, infiltrácia policajta na prelome 2.a 3.časti nemohla byť viac smiešna. Vyhypovaný HYPE a prázdnota.
Private Life (2018)
Civilný a ženskou optikou dokonale odsledovaný príbeh páru z tisícov, ktoré nemajú od Boha to šťastie...fantasticky zahraté, Kathryn i Paul sú dokonale "nekompatiblní" a tak to má byť. Kayli Carter je objav a mala dostať všetky ceny roka.....a ten interiér....ako od Woodyho, keď ma ešte bavil. Škoda, že nie sú k filnu CZ titulky.
Čtyři dobré dny (2020)
No shit, Sherlock.
Láska a anarchie (2020) (seriál)
Sloboda je najviac. A ostať samým sebou, nech sa deje čokoľvek.
Kukačky (2021) (seriál)
"To Tvoje nekonečno lásky, kde to má člověk brát?"
Nechajte ich všetkých rozprávať (2020)
Lucas Hedges je neskutočný talent....
Dámský gambit (2020) (seriál)
It´s all about ANYA TAYLOR, she´s a pure JOY to watch. a Marielle Heller samozrejme tiež.
Tak jako v nebi (2004)
29/02/2012 (aké magické) som napísal: Dokonalé v komorných scénach, v mikropríbehoch, predovšetkým línia Inger a Stig je neuveriteľne pravdivá (a bolestivá). Paradoxne, akonáhle sa dej posúva a je viac všeobecný než konkrétny, ide o čistý kalkul. To platí i o závere, kde sa katarzia a radosť bijú s uvedomelosťou a pátosom. Okamžite by som nakrútil remake a čistil a čistil. Čo je kompliment i výhrada zároveň..... 04/01/2021 píšem: odpúšťam všetko nedokonalé, pretože som pri druhom sledované mal oči zaliate slzami nielen pri jednej z najkrajších filmových piesní filmovej histórie. Gabriella´s song je synonymom dokonalého filmového okamžiku.
Anjel Pána 2 (2016)
smiešna "taškařice"...
Catastrophe (2015) (seriál)
Závislosť....tak živé, šťavnaté, akurát smutné a unavené, životom, vzťahom, rodinou, deťmi, rodičmi, ktorí starnú...okolnosťami, ktoré život a všetko okolo prinášajú....závislosť....chcel by som viac, sledovať, ako si Sharon a Rob žijú...jej i jeho frustrácie, boliestky, radosti, ich chémiu....dokonalú...dokonalé....milujem....chcel by som viac....