Posledné recenzie (24)
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Graficky pěkné. Bohužel se mi příbeh jevil trochu umělě.
Rytieri spravodlivosti (2020)
Tenhle film u mě vytvořil přesně to úžasné překvapení kvůli kterým miluju filmy. Po traileru jsem čekal, že to bude něco podobně tupého jako John Wick, nebo Nobody. Vlastně jediné co mě přimělo se na tenhle film podívat bylo obsazení elitou Dánských herců (zejména Mads a Nikolaj). Zajimavé je, že ač je to směs různých žánrů, tak to skvělě pasuje k sobě a navíc (možná právě proto, že) jsou jednotlivé žánry moc dobře uchopeny a žádný z nich neni plochý, hloupý ani umělý. Jsou tu komediální sekce u kterých se člověk opravdu usměje a nejsou to ubohé trapné scény. Jsou tu silné dramatické scény, kdy poznáváte jednotlivé postavy, jejich naprostou labilnost, až se divíte, že jsou schopni nějak fungovat, jejich nesourodost, kdy se divíte, že jsou schopni společně fungovat. Ocenit musím rozhodně i kratší, ale velmi pěkně udělané a hlavně uvěřitelné akční scény - něco co ani v jednom z výše zmíněných (John Wick, Nobody) rozhodně neni. Tohle je film na který se určitě podívám znovu a mrzí mě, že jsem ho propásl ve svém oblíbeném kině. Na závěr ještě malé přání, doufám, že to Hollywood nepřetočí a pokud jo, tak doufám, že mě ten remake mine.
Živitel (2017)
Velmi poutavým způsobem vyprávěný příběh s příjemnými úniky do povídek v těžkých situacích. Příběh je velmi smutný a narozdíl od reálné situace přinesl "šťastný" konec. Zpočátku mě trochu vadilo takové to pohádkové, že se holka převleče za kluka a nikdo to nepozná, ale tento malý nedostatek jsem velmi brzy přestal vnímat. Celkově ještě jednou musím pochválit velmi pěkný příběh, krásné animace a zajimavé postavy.