Recenzie (116)
Pomstiteľ (2009)
NA posledni Segalovky docela krutoprisne ;-)
Inland Empire (2006)
Já jsem tam tedy transverzalitu rozumu nebo radikální pluralitu racinalit v tomto díle nenašel. Jestliže šlo o destrukci nějakého metanarativního příběhu, jakým láska bezesporu je, pak si musí autor uvědomit, že nevytvaří sdělnost díla do archívu, byť by se o tom z titulu Lynchova producentství dalo uvažovat. Jako autor díla bych měl být v intepretaci tvorby komunikačně vstřícný alespoň k určitému okruhu diváků. Perverze a hra se světlem měla z počátku veliké ambice, které však posléze vzaly za své. I přesto, že jsem na tomto díle našel několik nezáporů, jako celek působí tato ego-onanie jako 3 hodinový fekální výtvor! Hvězda je za pěkný prsa a jednu píseň od Becka!
District 9 (2009)
Neotřelá sci-fi s pohledem do lidské povahy.
Červený barón (2008)
Rytířský film o létání, jež je naprosto roztrhán skokovými dírami ve scénaři a sráží jeho ambice...
Big Lebowski (1998)
Co všechno může způsobit bowling, "pochcanej tepich" a dokonalé absurdita, nám servírují Coenové ve výborné formě.
Čata (1986)
Brilatní a surový film o Vietnamu, který však u mě těch pět hvězd nezískal.
Po prečítaní spáľte (2008)
Lehce nadprůměrná dávka černého humoru stojící na výborných hereckých výkonech hlavních protagonistů, které dokázají zastínit určitá chluchá místa filmu.
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Za první a druhou sérii.
Král ozvěny (1999) (TV film)
Plytký děj, i na pohádku příliš lehká zápletka, přesto však mnohem lepší, než to co se točí za velkou louží.
Zradca (2008)
Zajímavé, leč nemastně komorní, s přidaným cestopisem :-)