Recenzie (380)
Žoldnier (2013)
Kvalitní Stathamovka.
Rendezvous with Rama (2003) (študentský film)
Co dělá tento diletantismus na ČSFD - kdejaké intro ke sci-fi PC hře toto studentské dílko strčí do kapsy. Nedostatek prostředků ani techniky u studenstského filmu není omluvou naprosté absence jakékoli imaginace.
Mlčící hvězda (1959)
Filmové zpracování mnou v dětství oblíbených Astronautů se vážně nevzdařilo, za což dávám vinu faktu, že ho natočili filmaři z komunistického bloku. Viděl jsem sestříhanou verzi pro Ameriku, takže nejhoršího jsem byl internacionální agitace ušetřen. Po efektové stránce film může směle konkurovat svým žánrovým bratřím ze Západu, ale herecké výkony a dialogy jsou opravdu utrpením. Plus nechápu, proč filmaři změnili jména postav.
Cudzinec (2010)
Francouzskému "originálu" Anthony Zimmer nesahá ani po kotníky.
Dom pri cintoríne (1981)
Doktor Freudstein je vskutku milý chlapík, ale bohužel nás svou plnou přítomností poctí až v úplném závěru tohoto plytce nudného horroru.
Príliš vzdialený most (1977)
Tento film dopadl stejně jako vojenská operace, která mu je předlohou. Mnoho scén působí nechutně amatérským dojmem a někdy až nechtěně komicky. Celé je to přehlídka známých hereckých "ksichtů" své doby navlečených do maskáčů.
Angel-A (2005)
Senilní Beson vyblil pěknou sračku. Našel si přerostlou anorektickou dvojnici Milly Jovovich a natočil rádoby artovou fatalistickou spatlaninu.
Magická hlbočina (1988)
Nebýt Rosanna Arquette tak je to za šest hvězdiček.
Carnage (2011)
Kéž by to zfilmoval Lars von Triers. Polanski je v satiře moralizujích měšťáků příliš konformní.
Hranice života (2005)
Nechápu nemálo místních hodnotitelů, kteří adorují tuto nehoráznou slátaninu (která vznikla snad jako školní cvičení budoucího kameramana a postprodukčního grafika) a jedním dechem zatracují Kellyho mnohem promyšlenějsí a propracovanější Southland Tales. Tento film je jen slepencem obrazů a rádoby "psycho" scén, které jsou v závěru filmu ješte navíc sami sebou popřeny. PS: Srovnávání s Lynchem je naprosto nepatřičné.