Recenzie (380)
Zlomené kvety (2005)
Bohužel je tento film "jen" o posledních 3 minutách, v kterých padne to konečné "samurajské moudro". Skvělá minimalistická elektronická hudba příjemně provází jinak priserne zdlouhavym putováním hlavniho hrdiny za svymi byvalkami.
Prvotný strach (1996)
Výborný thriller s excelujícím "mladým" Edwardem Nortonem.
Mazacia hlava (1977)
Neskutecne halucinogenni kafkovska lyncovina s brilantnim industrialnim soundtrackem.
King Kong (2005)
Snad bych vytkl pouze predlouhou prvni cast filmu, kdy jsem v kine po hodine sledovani platna musel vzpominat, na ktery jsem to vlastne sel film.
Ukrutne šťastní (2008)
"Komorni" psychodrama odehravajici se v izolovanem danskem mestecku. Doporucuji vsem, kteri maji radi R.Polanskeho "Najemnika", Lynchuv "Twin Peaks" nebo F.Kafkovy knihy. PS: Ve filmu je povedena scena, ktera vam osvetli, proc se rika: "Chlastat jako Danove." :-)
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Velmi zabavny serial, ktery oceni nejen jakykoli "geek" pocinaje teoretickymi fyziky a fanousky sci-fi a konce milovniky inteligentnich sitcomu s opravdu vtipnymi dialogy a propracovanymi postavami.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Zde musím nekompromisně ubrat hvězdičku za vynechání pro mě velmi důležitých okamžiků Tolkienovi ságy - Dědka Vrbáka, Mohylových duchů a Toma Bombadila.
Demolátor (1993)
Simon Phoenix v podání Wesleyho Snipse je nejcharismatější záporák jakého znám.
Temný rytier (2008)
Nolan odstranil (pro mě velké BOHUŽEL) všechny zbytky comicsovosti Batmana a nahradil je strhujícím akčním thrillerem s Gotham City, které vypadá jako každé jiné současné velkoměsto. To dělá z Batmana jen průměrný akční film.
Johnny Mnemonic (1995)
Nedoceněný pokus o bohužel ne úpně vyvedený hardcore cyberpunkový film - tím myslím opravdový cyberpunk s hi-tech implantáty, hackery a nadnárodními korporacemi ovládající globální Síť a ekonomiku, nikoliv "cyberpunkovou" polívčičku jako je například trilogie Matrix. Velmi pěkné mini role si stříhli Takeshi Kitano, Dolph Lundgren a Ice-T.