Posledné recenzie (7)
Kaskadér (2024)
Poctivá Pocta všem kaskošům a stanťákům, Parádní akční jízda, Počůráte se smíchy, Plný Pyrotechniky, Proboření čtvrté stěny, Parodie Duny, Pěkný vizuál, Pusa - Byl jsem stvořen tě milovat, Proboha on je úplně já a Palec nahoru. No teda tolik Péček a vlastně celej ten film je úplný Péčko plný promyšlených kaskadérských kousků, skvěle napsaných Postav a celej film jsem si užil. Teda Leitch tu kombinuje všechno možný ze svého repertoáru a já se nemůžu dočkat co nám donese dál, vůbec bych se nezlobil na Pokračování.
Kolaps (2024)
Hele nejsem Američan, tak mě to asi nezasáhlo tak moc, i když teda jako ten audiovizuál mě opravdu odprásknul (all puns intended). Velmi zajímavý koncept mít příběh z pohledu válečných fotografů. Sám se focení věnuji a mám po zhlédnutí ohromný respekt k těmhle lidem. Konec jsem však předvídal a celkově jsem z toho měl takovej pocit že mi ještě něco chybí, takže jen 4/5.
Dokonalé dni (2023)
Wim Wenders wonders about everyday wonders. Teda jak dokázal natočit uklízení záchodů tak, aby to bylo stejně krásný jako příroda a architektura Japonska, fakt nechápu, ale cením a obdivuji stejně tak jako tu myšlenku, kterou mi předal. Všechny ty maličkosti jako svit slunce skrz listí stromů nebo šmouhy odrazu lidí na zdi, to všechno je přece vlastně krásný a my to konstantně ignorujeme, přitom se stačí čas od času zastavit... a koukat kolem sebe