Posledné recenzie (38)
Alica v krajine zázrakov (2010)
Ten film je studenej jak psí čumák! Sama se divím, že jsem tomu dala tři hvězdičky... za to může nejspíš Šklíba.
Re-Play (2009) (relácia)
No. Je to o něco lepší než Game Page, Tukan je moje srdcová záležitost už od základní školy, Alžběta na můj vkus moc uhihňaná, ale dejme tomu. Stejně pořád doufám, že jednou přijde den a vznikne pořad o hrách, kterej budou moderovat Opice se Zajícem...
Top Gear (1978) (relácia)
Na to, že o autech vím kulový, mě tahle show překvapivě baví. :) Obzvlášť ty experimentální pasáže - díl s DIY obytnými auty si můžu pouštět pořád dokola a na vtipnosti mu to neubere.