Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Skvelá pecka po všetkých stránkach. Jeden z mojich top 5.
Statočné srdce (1995)
Vec (1982)
Asi moj naj horor.
Votrelec 2 (1986)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Blade Runner (1982)
Jedno z naj sci-fi ake som kedy videl.Ridley Scott proste vje ako tocit filmy.A Vangelis zase ako robit hudbu.