Posledné recenzie (41)
Princ a pruďas (2011)
Tak toto bol pre mňa omyl roka. Jedna z najhorších sračiek aké som videla. Fuj.
Ben X (2007)
Dosť znepokojujúci, perfektne zahratý film. Zaujímalo by ma, nakoľko to korešpondovalo so skutočnými udalosťami (hlavne ten záver), keď sa na to na začiatku odkazujú.
Život po živote (2009)
Jeden z mala filmov (ak nie jediny) o ktorom sa fakt neviem rozhodnut, ci sa mi to pacilo, alebo nie. Rozhodne namet zaujimavy, Christina super, Liam tiez, ale ako celok u mna nepozeratelne na jeden sup (ale rozkuskovany na tri casti vyznie ako trosku lepsi priemer).