Recenzie (6)
Akira (1988)
Nikdy nepochopim jak to mohli nakreslit. Skvělej akční film se zajímavým, filozofujícím dějem. a ta motorka je boží
Sedem (1995)
Skvělej scénář, režie, herecký výkony. Je to napínavý, deštivý, s výbornym finále. Jeden z mejch nejoblíbenějších filmů.
Nahoru a dolů (2009) (seriál)
Epický příběh o velice vtipný i dojemný cestě Kennyho Powerse zpět na vrchol baseballové ligy. Seriál stojí hlavně na geniální hlavní postavě největšího hajzla :-) nadávání, okrádání dětí a kokain jsou na denním pořádku.
Big Lebowski (1998)
Můj vůbec nejoblíbenější film. Vtipnej film plnej sympatickejch skvělě zahranejch postaviček a s vcelku detektivní zápletkou. Film se mi tak zalíbil, ale až po několikátym shlídnutí...a jsou tam skvělý songy
Box (2009)
Jako jo byvil sem se, ale já bych osobně z toho uplně vynechal to sci-fi, a udělal z toho "jenom" konverzačníj thriller, kde podivnej chlapík roznáší krabičky s čudlikem a rozjede nákou napínavou psychologickou hru a nejsou tam ty podivný scény s...no nebudu to tu rozvádět. Film mi ale i tak utek jak voda a některý části sou skvělý (hlavně v první polovině), postava Franka Langelly se mi moc líbila, hlavně ze začátku, ale čekal a doufal sem ve víc, a jinak zpracovanej nápad s krabičkama a údernější konec. Prostě kdyby Kelly natočil jednou "obyčejnej" film udělá líp.
Zombieland (2009)
Zábavnej roadtrip film, pěkně brutální zombie film a vtipná komedie. Ale eště tam něco chybí a hodně sem z toho měl pocit že se jedná jenom o první film ze série a tvůrci si nechali něco na potom, možná proto je ve filmu pár slabších míst a hodně zachraňují herci, kteří se ke svejm rolím skvěle hodí....a odnes sem si i radu do života: vždycky udělat double tap :)