Recenzie (222)
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Lahudka. Dokonce mi nevadila anglictina. :)
Tvorca (2023)
Po skvelym Rogue One takova zhovadilost.
Zabiják (2023)
Nevim jestli za to muze Netflix, ale tohle bylo fakt mizerny. 3* s hodne odrenyma usima.
Cesta von - Season 1 (2022) (séria)
To zacinaji ty genericky AI scenare, ne? Ztrata casu.
Let domov (2022)
Spousta neokoukanych zaberu a ta hudba!
Medveď - Hodnotenie (2022) (epizóda)
Normalne jednotlivy dily u serialu nehodnotim, ale tohle byla naprosto masakralni jizda.
Medveď - Season 1 (2022) (séria)
Malem jsem to po prvnim dilu zabalil, vsechno bylo nejaky divny, jedna postava me extra stvala, ale byla by to velka chyba, jeste ze jsem vydrzel. :)
Čeští vědci v tající Arktidě (2021) (TV film)
Nektere komentare fakt nechapu, dokument je moc eko, moc zeleny, piratsky? Co to je za nesmysly? Vsichni jsme na jedne planete a ze dochazi k negativnim klimatickym zmenam zpusobenym lidmi je davno jasna vec. Nema cenu strkat hlavu do pisku, ale radeji premyslet, jak muzu sam prispet ke zmene.
Finch (2021)
Takova nechutna zdimacka, ktera se naprosto minula ucinkem.
Hovory - Je na palube lietadla nejaký vedec? (2021) (epizóda)
Pridavam se k warrenurovi, kdyby ten song nekdo objevil, tak mi prosim napiste. :)