Recenzie (85)
Leviathan (1989)
Mix věci a propasti, kterýmu však chyběl Ed Harris a Kurt Russell, jediný, co se mi líbilo byly kulisy podmořský základny a těch pár vodních scén, jinak dost nuda, postavy nesympatický, dialogy stupidní a ani zas tak béčkově zábanvý to nebylo.
Zúriaci býk (1980)
Herecký výkony Pesciho a hlavně agresivního a paranoidně žárlivýho hovada De Nira famózní, ale stejně jsem se chytnul, že sem se u první a u poslední čtvrtiny dost nudil.
Magická hlbočina (1988)
Takový nějak zvláštní 4+, český název tohodle filmu je kupodivu hodně trefnej, audiovizuál totiž působí tak nějak magicky a relaxačně a i přes přepálenou DC stopáž mě to tak nějak celou dobu bavilo, Barr a Reno byli opravdu skvělí. Nějaký výhrady by se našly - na můj vkus moc předelfínováno, ale jinak jsem byl spokojen a rád, že jsem do tohodle dost originálního snímku pustil. EDIT: nějak se mi to rozleželo na 5
Ruka zabijak (1999)
Klasická americká blbůstka, která je však pěkně natočená a má super soundtrack, takže si ode mě zasloužila hvězdu navíc.
Barton Fink (1991)
Další zvláštní film, kterej má dvě hodiny, v podstatě se v něm nic neděje, ale člověka prostě díky skvělé atmosféře a bravůrním hereckým výkonům baví. Za mě 75.
...a spravodlivosť pre všetkých (1979)
Velice zvláštní film z právnického prostředí, kde se hromada scén s nadsázkou (soudce utišuje síň střílením do stropu) střídalá se scénami opravdu silnými. Výkon Al Pacina byl skvělý a film mě opravdu ani chvíli nenudil, přesto to jsou ode mě jen poctivé 4*, prostě jsem nebyl se závěrečnými titulkami nějak úplně ukojen.
Damien: Omen 2 (1978)
První půlka trochu rozvleklejší za 3*, druhá už byla super, za 4*. Důstojné pokračování skvělé jedničky, určitě stojí za zhlédnutí, celkem za 7.
Dead Snow: Červený vs. Mŕtvy (2014)
Zábavnější, megalomanštější, vtipnější a úchylnější, než jednička.. jednička za 5, toto za 7.
Ospalá diera (1999)
Dal jsem Burtonovi ještě jednu šanci a udělal jsem dobře, slabší zápletku u tohodle filmu nahradila dokonalá audiovizuální kombinace, občas mi připadalo, že jsem se ocitl v říši stvořené z přebalů alb dissection http://31.media.tumblr.com/tumblr_mbzx6qz1Np1rj5piko1_1280.jpg, za mě 85%
Pravdivá romanca (1993)
Tenhle film mě nenudil ani minutu, obsahoval hromadu zapamatovatelnejch scén a chílema to byla i dobrá prdel (nejlepší byl zhulenej Pitt a pak poldové bavící se u Elliotova odposlechu). Poctivý 4,5.