Recenzie (14 061)
V zajatí démonov 2 (2016)
Přibližně podobně dobrý jako jednička. Swag Ed Warren
V zajatí démonov (2013)
Jeden z nejlepších horrorů vůbec. Swag Ed Warren
Ca$hanova Bulhar: Beckham (2021) (hudobný videoklip)
https://www.youtube.com/watch?v=SZ2WpSbX-lo
Rýchlo a zbesilo 9 (2021)
Další hodně povedený díl, flashbacky do minulosti a propojení všech různých příběhových věcí skrz ostatní díly hodně dobře udělané. Swag Dom.
Tiché miesto: Časť II (2020)
Jde o rozhodně akčnější film než jednička, ale to není problém. Opět jde o kvalitně a originálně zpracovaný horror. Swag Regan.
Prekliata (2021)
Jak atmosféra tak lekačky hodně povedené, příběh průměrný. Swag Gerry Fenn.
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Hobbs a Shaw jsou úžasná dvojka, byl hodně dobrý nápad jim udělat samostatný film. Jde o rozhodně nejvtipnější Rychle a Zběsile. Swag Hobbs & Shaw.
Rýchlo a zbesilo 8 (2017)
Hodně lidí říká, že je to díl od dílu horší, ale já si myslím opak. Tenhle díl mně neskutečně bavil tím, jak se zde staly nečekané věci, které se časem vysvětlily a dávaly smysl.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
R.I.P. Paul Walker, film slouží jako velice dobrá pocta tomuto zesnulému herci. Film zatím asi nejlepší ze série. Swag Hobbs.
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Stejně dobrý jako předchozí díl. Swag Hobbs.