Recenzie (1 198)
Posledný prípad Sherlocka Holmesa (2015)
Gandalf nám nějak zestárnul:-) Ian McKellen určitě parádní výkon, ale film sám o sobě lehce nudný. Na druhou stranu vidět jak žije Sherlock Holmes v důchodu a jen se mu v hlavě točí jeden případ, když mu bylo o 15 let míň je zajímavý. Nemůžu si pomoct, ale vidět Gandalfa hrát Holmese jsem prostě musel vidět! :-) ........... naprosto jasných a maximálních 3,5 hvězdičky 64%
Pixels (2015)
Jedinou věcí kterou bych tomuto filmu vytknul byla ta dětinskost a Sandlerovská typičnost . Ale vtipné to je i v momentech, kdy na scéně nejsou pixely a vlastně celou tu nostalgyčnost ocení ti starší, co si pár těch sudů od Donkey Konga přeskočili třeba na 286ce a podobných mašinách. Takže super myšlenka a efekty a horší celkové zpracování. 70%
James Bond: Spectre (2015)
Pocity jsou stejné jako z předešlého filmu, možná trošku lepší. Samozřejmě velmi dobrá bondovka, ale už tu byly lepší. Alespoň dějově je to odlišné od ostatních bondovek. Nesmím zapomenout na úvodní akční scénu, ta je luxus, hlavně mnohaminutovej záběr na jeden střih. Délka je v pohodě, jen občas více omáčky a Bellucci se mohla objevovat častěji. 77%
Uvnitř (2007)
Tak to se frantíkům povedlo. Pomalu srovnatelné s Martyrs a to už je co říct. Brutalita je na nejvyšší úrovni a dějově je to perfektní a vlastně jednoduché. Krví se fakt nešetřilo, americký nebo jihokorejský krváky se můžou jít vycpat. Každopádně nic pro těhotné, je to fakt síla. 88%
Captifs (2010)
Čekal jsem něco jiného, ale špatné to nebylo, po první mrtvole mi bylo jasné o čem ten film je a bude. Jen je trošku divné, že ve francouzským filmu mluví jugoslávec česky, ale proč ne, pro čechy určitě zajímavé, hlavně ty sprostý slova:) 57%
Krvavý sport 3 (1996)
V postatě stejné jako dvojka, jen o trošku horší. Ale zase je tu lepší finální turnaj, ikdyž finalfght je katastrofa. Takovou choreografii bojových scén bych po flašce tramínu taky zvládnul. 28%
Krvavý sport II.: Konfrontace (1996)
S jedničkou se to nedá srovnat. Dějově to snad ani nesouvisí. příběh lehký podprůměr a bojové scény taky lehce podprůměrné a to nepočítám, že při soubojích všichni čekají až dostanou ránu.27%
V hlave (2015)
Místama bych dal i za pět, ale zase taková pecka na kterou bych se chtěl podívat za půl roku znova to není. Člověk se zasměje, i dějově to nemá chybu, prostě animák jak má být. 78%
Paranômaru akutibiti Dai-2-shou: Tokyo Night (2010)
Takové pokračování nepokračování na japonský styl. V podstatě o ničem, jen ten konec byl dobrej, to jsem měl i husinu. 18%
Anakonda: Krvavá cesta (2009) (TV film)
Původně jsem to neviděl tak špatně, relativně normální podprůměr, ale jakmile najelo auto (Jeep) na krtinec a převrátilo se, tak jsem měl dost a měl jsem jasno. Zasloužených 8%