Recenzie (4 514)
Poupata (2011)
Depka po česku. Ale tak trochu o ničem, boužel. 4.5/10
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Mnoho povyku pro nic. Naivně jsem doufal, že ikdyž předchozí teenege eskapády téhleté party za moc nestály, mohl by být Reunion solidní komedií. Není. 2 hvězdy za známé xichty. 4/10
Môj týždeň s Marilyn (2011)
Colin Clark si ten týden s Marylin asi náležitě užil, ale já už to měl horší. Ani pořádná romantika - ani pořádné drama. Prostě jen příběh o složitém natáčení s Marylin. Takže jediné, co si z filmu odnesu je, že Michelle byla opravdu výborná - úplně jsem věřil, že taková náladová kravička, které nikdo nerozumněl, slavná MM opravdu byla. 5.5/10
Čierna hodina (2011)
Minghella,Kinnaman,Thrilby a hlavně Hirsch si asi zapomněli přečíst scénář, protože si neumím vysvětlit, jak se dokázali upsat téhle sračce. Skyline je proti tomuhle akční pecka.
Úkryt (2011)
Někde na pomezí mezi 3-4. Výborný závěr, muzika a hlavní dvojka Shannon-Chastain ale nepřekryjí fakt, že Take Shelter je hlavně utahané rodinné drama. 6.5/10
Skrat (2011)
Zase - bez toho obsazení by to mohlo jít rovnou na DVD a nikomu by to asi nevadilo. Ale Haywire to obsazení má, a i díky tomu je tenhle snímek celkem pohodová záležitost. 6/10
Umelec (2011)
Přiznávám, že tohle bylo moje první setkání s němým filmem - a hned taková pecka. V oscarovém minisouboji se Scorseseho Hugem zvítězilo tohle podmanivé dílko zaslouženě. 8.5/10
Dogani (2011)
Příběh šokující, to rozhodně - a provedení v určitých scénách vlastně taky (až jsem si říkal, jestli tvůrci nejsou tak trochu stejní úchylové jako ti skuteční trýznitelé). Ale mám pocit, že mnozí tady hodnotí spíš obsah než formu. 6/10
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Utopené peníze v jednom z nejvíc WTF snímku posledních měsíců. Neúspěch tomuhle snímku dost přeju, protože nenabízí nic než utlradrahou nudu.
Snehulienka (2012)
Zcela jistě nejslabší Singhův kousek, i přesto ale ucházející pohádka s Tarsemovým rukopisem. A Armie Hammer mě začíná zajímat čím dál více. 6/10