Recenzie (37)
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
jedine čo ma dokázalo rozosmiať bol ten hovoriací pes, a preto ta jedná hviezdička.
Star Trek IX: Vzbura (1998)
na môj vkus až príliš infantilné...
Oko dravca (2008)
konečne nejaka akčná jazda,...veľmi dobrý film na odreagovanie, aj keď ho bolo nutné brať dosť s veľkou rezervou
No Time for Nuts (2006)
simply scrat
Sicko (2007)
Samozrejme je potrebne bráť tento dokument s rezervou, hlavne keď jeho autorom je M. M. Je tam veľa prifarbených udalostí. Nikto však nemôže poprieť, že zdravotný systém USA je na tom spomedzi najvyspelejších krajín najhoršie. Zdravotné poistenie nemá okolo 47 miliónov z 300 miliónov obyvateľov tejto krajiny, čoho dokazom su aj rôzne štatistiky. Jednoducho, čo sa týka amerického zdravotného systému, je stále čo zlepšovať...
Dexter (2006) (seriál)
zatiaľ najlepší seriál, aký som videl, až na tú 8 sériu. Tá ma dosť sklamala, a najmä posledná časť.
Temný rytier (2008)
Vynikajúci film Nolana, a naozaj skvelý výkon Heath Ledgera
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
1 hviezdička a to len za to, že občas vedel dať dobrý kop z otočky
Tak plynie čas (1965) (seriál)
neverending story!!!
Blade (1998)
Najlepsi zo vsetkych troch dielov. Skvely film, pri ktorom som s ani troochu nenudil, no a ten koniec bol the best. To boli ešte lepšie časy Wesleyho