Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
Sedem (1995)
Zelená míľa (1999)
Na nože (2019)
Joker (2019)
Coco (2017)
Jediný animovaný film pri ktorom mi vyšla slzička. Zo začiatku zaujme animácia, ktorá je podľa mňa najkrajšia zo všetkých animovaných filmov. Príbeh je zo začiatku len obyčajná rodinná rozprávka, ale neskôr sa z toho stane takmer krimi-film. Avšak súboj so zloduchom mohol byť originálnejší. Koniec spolu s výbornou pesničkou je recept na slzy. Film som videl dvakrát, ale pozriem si ho určite ešte minimálne raz.