Recenzie (22)
Dark - Ráj (2020) (epizóda)
Long story long. Záverečná dvacetiminutovka velmi silná
Lovecraftova země - Full Circle (2020) (epizóda)
Finále mě bohužel ničím extra nezasáhlo, nicméně seriál celkově mě dost bavil, ale tu druhou řadu bych ani nepotřeboval.
Euforie - 1. část: Rue (2020) (epizóda)
Za mě příliš zdlouhavé a bylo vidět, že to zabralo jeden natáčecí den. Na druhou stranu v druhé polovině mě více začalo zajímat o čem se postavy baví. Ale druhou řadu bych bral logicky radši
Dark - Mezičas (2020) (epizóda)
70 minut je prostě moc..ale závěrečnej song fajn
Dark - Světlo a stín (2020) (epizóda)
Konec byl super, to zas jo. ale ta dlouhá stopáž mě moří..
Dark - Život a smrt (2020) (epizóda)
Příště budu přísnější, ta stopáž je vražedná. Nechápu moc ten hype
Nejvyšší skóre - Rolové hry (2020) (epizóda)
Špatné hodnocení kvůli LGBT? Nechápu vás. Nejvíc co mě tu zarazilo byl překlad "rolová hra."
Gangs of London - Episode 4 (2020) (epizóda)
Sniper skvělej..
Gangs of London - Episode 3 (2020) (epizóda)
Závěrečnej fight byl super, ale jinak nuda..
Gangs of London - Episode 1 (2020) (epizóda)
Zklamání. První půlka mě nebavila vůbec..ve druhé se to zlepšilo, takže budu pokračovat..