Recenzie (142)
Maska (1994)
Na tomhle filmu jsem jako malej dost ujížděl. Výbornej Jim Carrey, sexy Cameron Diaz (v té době ještě né tak vychrtlá ale nádherně tvarovaná) a perfektní triky. čik čiky bum ! http://www.youtube.com/watch?v=dO1cAatNJIM
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
"Tři šipky jsou moc..." Slabší než jednička ale pořád výborná komedie.
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
"Ta tvoje zbraň zničí moji kyčel... bože!" :D Společně s Blbý a blbější nejlepší Carreyho komedie.
Všechnopárty (2005) (relácia)
Pro mě jasný vítěz v případném duelu s show J. Krause. Karel Šíp je sympaťák a jeho humor mám rád. Navíc mi přijde, že jsou v pořadu často zajímavější hosté než u primácké konkurence.
Vyznávači Prsteňa: Pán fanúšikov (2005)
Když dokument vypráví o začátcích Tolkiena, prvním vydání Hobita a Společenstva prstenu, je to zajímavá podívaná plná informací. Postupně ale s prostřihy na květinové děti a stále stejných nadšených výpovědi fanoušků je dokument docela otravný (i když bych se při setkání s kterýmkoliv z herců choval naprosto stejně :)) Film obsahuje pár zajímavých zpovědí a názorů (Pratchett, Carradine, Bakker).
Román pre mužov (2010)
Film naprosto o ničem. Hvězdička za Vladyku.
Batman a Robin (1997)
Po letech viděno znovu a musel jsem snížit ze dvou * na jednu. Tento film je opravdu špatný. To jediné, co jej drží nad odpadem je můj miláček Uma a velmi dobrý soundtrack.
Pevnost Boyard (1998) (relácia)
Všechno špatně.. umělá moderátorka, nesympatický moderátor a zkrácení celé soutěže. Bod dávám jen za toho dědu ve věži, co je občas vtipný a jednu z nostalgie.
Marťan Mercano (2002)
Mě to tedy moc nebavilo, možná i pro pozdní vysílací čas. Film jsem nedokoukal.
Muž so železnou maskou (1998)
Pan skladatel asi dost poslouchal Zimmerovu Skálu. Co na tom, že je film historicky mimo, na nedělní odpoledne slušná podívaná. Skvělý mladý DiCaprio v době, kdy ho ještě lidi nesnášeli za Titanic, dnes je to PAN herec.