Obľúbené filmy (10)
Mlčanie jahniat (1991)
James Bond: Zlaté oko (1995)
Super akce, Martin Campbel to vzal pěkně zostra. Pierce Brosnan je sympaťák... Sean Bean dobrej záporák. O objetí Xenie se mi snad zdát nebude... Natalya moc hezká. Jinak já sebou fláknout z takové výšky...z vysílače do paraboly....tak mě bolí záda ještě teď a Sean Bean si stihne ještě zakřičet....že na něj zase něco padá....takže paráda...hlavně scény s tankem, líbil se mi masakr v Severnaje... jinak úžasná úvodní pasáž....bungee jumping ....horší jen scéna s letadlem...ale hlavně že James přežil...
James Bond: Skyfall (2012)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
James Bond: Thunderball (1965)
Prostě Bond...James Bond. Pár nesrovnalostí by se našlo, ale proč? Bonda je třeba si užít s pivečkem....Claudine Auger je pěkná a Adolfo Celi jako Largo...super....
James Bond: Žiješ len dvakrát (1967)
Dobré.... konečně se objevil šéf Spectre Ernst Stavro Bloefeld. Jinak krásná japonská příroda, líbila se mi malá Nelli. Záběry z vesmíru byly komické, ale je to 50 let starý film. Za mě opět plný počet *****
Goldfinger (1964)
Skvělý Bond, skvělý Auric Goldfinger, skvělý Odd job, skvělá Bondgirl....mě se Goldfinger líbí velmi, ale nebudu hodnotit jestli je lepší ten nebo ten. Je to akční klasika....