Recenzie (51)
Návrat Temného rytiera (2012)
fenomenální zakončení Nolanovy trilogie
Hugo a jeho veľký objav (2011)
a to má být všechno? jistě, po vizuální stránce úchvatná podívaná, ale pořád jsem čekala, kdy se něco bude opravdu dít...a ono nic... v mnoha momentech fimlu jsem taky měla poměrně silný pocit deja vu...hold tohle už jsem někde viděla... takže jednou stačilo
Dvojitý život (2006)
už dlouho jsem neviděla nic blbějšího....
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
už dlouho se mi nestalo, že by ve mě film zanechal tolik optimismu. moc krásné
S čerty nejsou žerty (1984)
bezkonkurenčně nejlepší pohádka všech dob.... hlášky z ní používám stejně často, jako ty od génia Járy Cimrmana :-) jediné mínus vidím v princezně Adélce... ta je teda fakt hrozná ...
Code Geass: Hangjaku no Lelouch - R2 (2008) (séria)
nemám slov.... brečela jsem jak želva... vrchol japonského anime
Jedz, modli sa a miluj (2010)
zbytečný film ze kterého nejsou cítit vůbec žádné emoce... popravdě jsem nevěděla, se kterým z těch týpků, které poznala, nakonec skončí, protože ani u jednoho mi nepřipadalo, že by k nim měla jakýkoliv vztah... unylé a dlouhé...
Lásky podľa predlohy (2007)
velice příjemný filmeček na zimní večer, když venku za okny je brzo tma, sněží a vy se uvelebíte s konvicí horkého voňavého čaje do měkkého křesla a na hodinku se zasníte... určitě stojí za to vidět, nejen pro ty, které milují příběhy Jane Austen, ale také pro ty ostatní :-)
Sociálna sieť (2010)
velice zdařilý počin, rozhodně stojí za to vidět víc než 1x.... za pár let si ho s chutí zopakuju (v té době už možná bude i FB někde jinde, tak uvidíme, s čím pan Zuckerberg přijde do budoucna :-) 90%
5 centimetrů za sekundu (2007)
dojemné a krásné, víc není potřeba říct