Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Zelená míľa (1999)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
trilogiu som precital asi 6x, ostatne knihy minimalne 2x (hobbita 4x), milujem stredozem, a som smutny ze nemam chlpate nohy ako frodo :) Treba viac? Naj filmova trilogia aku som kedy videl, cital, pocul, povinna literatura mojich buducich deti.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Donnie Darko (2001)
Memento (2000)
Zápisník jednej lásky (2004)
I napriek tomu, ze neznasam presladene gycovite filmy, musim uznat ze tento film ma dostal. Pravdaze ma svoje nedostatky- ako tie dopisy, priznanie matky a aj ten koniec. Ale podla mna v ramci romantickych filmov je u mna na prvom mieste. Medzi Ryanom a Rachel citit hroznu ,,chemiu,, - a to je podla mna to najhlavnejsie v tomto filme.
Pokánie (2007)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Trojhodinovy filmovy orgazmus pre milovnikov Tolkiena. Kto nechape, toho to bude nudit. edit: a idem na to do kina este raz, lebo malo mi bolo !