Recenzie (399)
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Popravdě řečeno jsem to čekal mnohem horší. I Stiller se dá výjimečně přežít.
Non-Stop (2014)
Not bad.
Robocop (2014)
Neuvěřitelně ploché, bez výraznějšího okamžiku. Mdlé. Pokud bych měl hodnocení brát jako rozdíl mezi očekáváním a realitou, tak by to bylo možná tak na 2*. Ani audiovizuál to nezachránil.
Pompeje (2014)
Hlavním cílem (který byl beze zbytku splněn) bylo udělat z katastrofického filmu zajebanou romanci. Proč? Proč? Proč?
47 roninov (2013)
Škoda těch několika ukecaných scén..jinak by to bylo na plný počet. Parádní fantasy podívaná s perfektní hudbou a překvapivě "nemegalomanským" ale atraktivním a plně dostačujícím vizuálem.
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Za Hankse.. jinak nic moc.
Útok na Biely dom (2013)
Na můj vkus příliš mnoho amerického patriotismu, byť sebevíc ironického..
Pád Bieleho domu (2013)
Slušný americký patriotický patos.
Ja, zloduch 2 (2013)
Celý film je vlastně o tom, že čekáte, kdy se na scéně objeví žluté fazolky a pak se jenom smějete. Ten zbytek je jenom vata .
Ohnivý kruh (2013)
Všechno bylo obrovské, podlaha drnčela, sousedi byli nasraní a já slastně prožíval 130 minut, jako když jsem se poprvé díval na Godzillu. Extáze.