Obľúbené seriály (10)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998)
literally me
Domek z karet (2013)
Nejlepší seriál všech dob, nic víc dodat netřeba.
Etiketa (2004)
Griffinovci (1999)
Ordinace v růžové zahradě (2005)
Do píči, tenhle seriál je zkrátka jako heroin-jednou si dáte a už v tom jedete.
Pan kritik (2014)
Mestečko South Park (1997)
Dámský gambit (2020)
To byla jízda, nejdřív jsem si myslel, že ty rezatý šlapce bez duše nepřijdu na chuť, ale jak seriál pokračoval začal mne více a více přitahovat a u posledního dílu už jsem se málem pochcal a pan Shaibel byl na tomhle seriále to nejlepší, škoda, že se na obrazovce neukázal více.