Recenzie (353)
Taxikár (1976)
Nuda jak prase 🐷
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Slušný horor. Patří mezi to lepší co se letos natočilo.
Krvavě rudé nebe (2021)
mezi těma srancema na netflixu, je tohle docela dobrej počin!
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
Jako horror 1-
Predátor: Korisť (2022)
Jak mladá a blbá apačka se sekerkou zabije predátora... tak jo... (facepalm)
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Vývoj postav, příběhu a to jak to postupně graduje... poctivá filmařina. Tomuhle nesahá, drtivá většina seriálové tvorby dnešní, doby ani po kotníky.
Sanitka (2022)
Ultra sranec
Posledný súboj (2021)
Konečně film a né superhero sranec
Čas (2021)
Má to díry, ale je to originální. Shyamalanovsky originální a já mám pro jeho filmy slabost. Kdo neviděl trailer a neví o čem to je +1 hvězda.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Ztracených 9h života kvůli takové kravině...