Recenzie (711)
Orol Eddie (2016)
Pohadka uplne stejneho ranku jako Kokosy na snehu. Pohodovi herci, dramaticka linka, hudba, emoce, vyzneni. Povedene.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Opravdu nudný kousek do sbirky X-menu
Inferno (2016)
Da se rict, ze ztrata casu a ideji. Nejblize k filmarsky povedenemu zpracovani byl asi predchozi dil, toto bylo zbytecne.
Sedem statočných (2016)
Naprosty prumer ve vsem - malo napadu, motivace hrdinu, uveritelnosti. Naprosty popcorn ve vsech ohledech - prumer.
Jednotka samovrahov (2016)
Bohuzel nuda, nuda a nuda.
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Neurazi, nenadchne...kazdopadne oba dva ustredni hrdinove prilis napadni a prilis dokonali na to, aby to melo nejakou vetsi dochut. To snad jen Alicia Vikander vypada jako realna postava, ne jen nezivy charakter.
Londýn v plameňoch (2016)
Divak dostane opravdu to, co ocekava. A to je v soucasnosti hodne pozitivni.
Everest (2015)
Docela silný zážitek, který vmete divákovi do tváře tradiční hollywoodské postupy a poplive je.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Filmová událost roku, prozatím, před Bondovkou. Směsice akce, hlášek, zábavy je naprosto ideální.
Susedia na odstrel (2014)
Promarněný potenciál. Celkové vyznění na průměrnou komedii docela zklamalo. Ale i tak v rámci komedií dobrý.