Posledné recenzie (6)
Ako to bolo ďalej... (2021) (seriál)
Jsem uchvácená! Od posledního dílu původního seriálu uběhlo spoustu let a doba se samozřejmě změnila. Je správné, že seriál natočili reálně v době, která momentálně prostě je - nebinární lidé, sexuální experimenty v pozdějším věku, děti se nebojí říct jak se ve svém těle cítí, neschopnost otěhotnět, umělá oplodnění… Česko je v tomhle ještě dost pozadu, proto chápu některé komentáře, ale podle mě je to natočené přesně tak, jak by to natočené být mělo! Doufám, že bude další řada.
Doktorka Zoe (2011) (seriál)
Hart od Dixie je má srdcovka. Zbožňuju tu pohodu, která z něj vyzařuje a snadno si zamilujete hlavní postavy. Viděla jsem seriál už mnohokrát a stejně mě nikdy neomrzí ❤️
Bratz 4: Pohádková říše (2008)
Nerozumím, proč někdo hodnotí pohádku, jako film pro dospělého. Už od obrázku je naprosto očividné, že cílová skupina jsou děti. Já osobně jsem tu pohádku měla ráda a jela u nás docela často. Pohádky od Bratz jsme měly se sestrou opravdu rády, tahle patřila dokonce k našim nejoblíbenějším.