Recenzie (993)
Mŕtvi neumierajú (2019)
Od Jarmuscha som nečakal, ale skvelé... (3,5*)
My (2019)
Konečne celkom originálny horor po čase, super len tak ďalej. Len nie pokračovanie prosím, inak super hudba.
Dôverný nepriateľ (2018)
Niektoré scény boli solidné, iné zasa nepresvedčivé, celkovo ale dalo sa vzhliadnuť, oceňujem dobrý nápad a snahu. (2,5*)
Halloween (2018)
Nepamätám si horor kde by bolo zachytené toľko brutality tak drsne a chladne ako tu. Vraždy na jednom páse a tak surové. Z tohto hľadiska veľmi podarené. Jeden z najlepších Halloween-ov. 3,5*
Jurský svet: Zánik ríše (2018)
Veľko-formátová predvídateľná "hollywoood-čina", naivná ale prvky hororu celkom dobre zapadli.
Prvá očista (2018)
Pozrieť sa to dalo no zatiaľ najslabšia očista zo série. Scénar slabý, umelé násilie, málo napätia a krve. Nič čo by extra zaujalo.
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Super našlapaný akčný animák, s geniálnou hudbou, neskutočne rýchlymi prestrihmi, a kanonádou vtipných narážok. Skrátka malá Vianočná tikajúca bomba pod stromčekom... Pecka!
Tiché miesto (2018)
Skvelá hudba, jednoduchá kamera a neskutočné drama. Aj napriek už klasickým scénam podobného žánru to veľmi dobre funguje. (3,5*)
UFO (2018)
Nízko-rozpočtový Arrival alebo UFO téma poňatá trochu inak. Mne sa to dosť páčilo, originalitu si tu cením a obzvlášť takéto matematické filmy ma vždy fascinujú. (3,5*)
Agentka budúcnosti (2017)
Len hraná kópia originálu Ghost in the Shell z deväťdesiateho piateho. Ten kto ho videl nebude ničím prekvapený. Vizuál pôsobiaci príliš umelo nenadchol a dej bol už len predom určený opakovák. Ale dívať sa na to dalo, hlavne na Scarlett tá celkom ušla. (3,5*)