Recenzie (993)
Generál Patton (1970)
Veľmi podarený životopisno-vojnový film, trochu ošumtelé a neherecky nedokonalé stvárnenie bojov kazili úplný dojem z filmu ale inak samotná postava generála Pattona bola zahraná a vykreslená dokonalo, klobúk dole. 3,5*
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Predvídateľný dej, žiadne strhujúce drama, a občas nepochopiteľné konanie postáv...
Oko dravca (2008)
Veľmi lacno pôsobiaci akčnejší thriller, so zaujímavým nápadom ale naivným scénarom a ešte hlúpejšími postavami. Myšlienka dobrá ale slabé a naivné spracovanie to hádže dosť nízko v tomto prípade ani zachovávajúci akčný strih počas celého filmu to z biedy nevytrhne, škoda. 2,5*
Transformers: Zánik (2014)
Aj keď je to vo svojej podstate len tupá akčná sci-fi farebná rozprávka s klišé, dalo sa na to celkom pozerať akurát že to bolo zbytočne dlhé. Na odreagovanie celkom postačilo...
Vojnový kôň (2011)
Veľmi patetické, naivne romantizujúce a sladkasté ako vôňa teplých rožkov v pekárni zvanej Spielberg. Trošku sklamania a veľa nudy.
Darca (2014)
Celkom solídne, menej nákladové, mini nasládle, romantické sci-fičko, nápadito zaujímavé, s prvkami naivity no o to viac znesiteľnej, vďaka neprehnanosti tohto vzťahu medzi hlavnými postavami a krátkosti snímku samotného, dokazujúc že aj bez veľkolepých efektov to celkom ide.
Pravidlá muštárne (1999)
Už viem čo sú to Pravidla moštárny: potraty, jabka a meno Homer (použito 44 krát vo filme, možno aj viacej ja som to už nerátal...) 2,8*
Rukojemník (2005)
Veľmi naivná a hlupučká akčná dráma ktorá však nenudí a miestami aj zabaví. Tradičný akčný priemer. 2,8*
Resident Evil: Rozklad (2008)
Prvá polka výborná, absencia zombie-kov však v druhej polke spôsobila nudnejšiu a nezáživnejšiu časť príbehu čo je veľká škoda. 2,5*
San Andreas (2015)
Plno sentimentálnych kecov, plno nereálnych scénok a plno klišé to je San Andreas alias The Rock ako záchranár.