Recenzie (993)
Zabitie Jesseho Jamesa zbabelcom Robertom Fordom (2007)
Famózne zahrané, krásne vyrozprávané, ale strašne zdĺhavé, a to je najväčšie mínus asi u tohto filmu.
Revolver (2005)
Trošku rozhozený a miestami chaotický Guy Ritchie, ale je to stále on... 3/5*.
Magická hlbočina (1988)
Dojímavý a dramatický záver filmu, krásne vodné zábery ale to je asi tak všetko. Nezdieľam úplné nadšenie mnohých pri tomto filme. S neskutočnou dlhou minutážou sa autor asi ani netrápil, dlhé a nudné dialógy na "súši" boli zbytočné a posteľné scénky trápne, patetická láska od Joanne pôsobila skôr ako z filmu od Lindstromovej, a tá spletitosť komedie drámy, či romantiky bola už trochu prehnaná. Keď hrať taliana tak debilka, ale francúz ten musí vyzerať ako dobráčisko, tak to som nežral. Byť to o polovicu kratšie, bolo by to omnoho lepšie. Takto slabšie 3*.
Phantasm (1979)
Aj keď to vyzeralo ako poriadne Béčko kladne hodnotím hlavne prostredie a nápady vo filme. Niektoré scénky ako brána do iného sveta či sudy s trpasličími ľudmi boli úžasné.
Byl to tichý muž (2007)
Zaujímavo poňatý a natočený snímok s kúskami magickosti, fantázie, humoru a drámy v celkovom psychologickom pohľade hlavného hrdinu na svoj život a prácu. Určite nie zlý film.
Muž na hrane (2012)
Malo to možno štýl, malo to akciu, malo to napätie ale ten naivný a trápny koniec to celé hodil do koša. Okrem toho Elizabeth Banks som neveril ani minútu , nepresvedčivé, naivné a plné klišé scénok som nakoniec rozhodol pre 2*.
Carnage (2011)
Nebyť toho faktu že je to podľa divadelnej hry tak by to bol dosť slabí snímok. Takto sa na to dá vcelku úspešne pozerať vďaka kvalitným hercom, ich postavám ktoré hrajú úžasne a krátkej stopáži. No napriek tomu to bolo skôr nepravdivé, a neuveriteľné, až miestami núteno pôsobiace.
Schradni! (1996)
Fantastický thriller s prvkami hororu, taká "komorná americká roadmovie atmosféra" podľa Stephana Kinga, ktorá vtiahne do deja a nepustí až do vyvrcholenia záveru. Prekvapivo výborný film.
Osud sveta (2002)
Wasabi s prvkami Matrixu po japonsky...Strašne Bečkový film ale musím povedať veľmi dobré Béčko!
Robot a Frank (2012)
V celku príjemná sci-fi komédia, ktorá rozhodne neurazí.