Recenzie (993)
Invaze zlodějů těl (1978)
Moc ma tento remake nepobral, pripadalo mi to ako nejaká stará nepodarená kriminálka. (2,5*)
Dealer (1996)
Celkom fajn krimi dánsky snímok, ktorý je vo svojej podstate tak jednoduchý a účelovo natočený, až je zaujímavý a zábavný. Tu sa uplatnilo staré známe porekadlo "V jednoduchosti je krása." (3,5*)
Moneyball (2011)
Výborne spracované a excelentne zahrané športové drama, Pitt zahrá naozaj všetko, trošku by to mohlo byť ale kratšie a niektoré dialógy tiež. (3,5*)
Ďábelské sémě (1977)
Mám rád umelú inteligenciu a toto bolo pre mňa príjemným retro prekvapením. Myslím si že Nolan sa mal kde inšpirovať...ten robotický intergalaktus mi záhadne pripomínal robotov z Interstellaru. (3,8*)
Nahý obed (1991)
Silne surrealisticko-masochisticky obrazový materiál...zaujímavé!
Údolí včel (1967)
Silne brutálny umelecko historický pevne duchovne rozorvalo mysliaci snímok ktorý stojí určite za vzhliadnutie.
Mission: Impossible 5 (2015)
Efektné akčné niektoré scénky vydarené, no záver zbytočne pretiahnutý do omdlenia plných nezmyselných kecov. Trebalo by to skrátiť a skompaktniť. Pozerateľný akčný thriller.
Ztracení chlapci (1987)
Slabšie tri, také príjemné retro od Schumachera, no trošku bláznivé a miestne nudnejšie čo sa týka upírov. (2,5*)
Iná Zem (2011)
Zaujímavá myšlienka, čo by povedalo o nás naše druhé ja a naopak, záver bol zaujímavý. No odhlidnúc od náznaku sci-fi ktorý bol len na oblohe, jedná sa iba o obyčajnú psychologickú vzťahovú drámu, ktorá dosť svojim príbehom iba nudila.
Východiskový bod (2014)
Zaujímavý a netradičný námet s obstojným spracovaním tak trošku v druhej polke predvídateľným so štipkou toho romantizmu.