Recenzie (115)
Zkouška (2009)
To byla ale blbost. Hudba, která měla patrně navodit 'thrilling-atmosphere', byla jak z nějakého výpravného zeměpisného filmu. Ty přehnané (a přehnaně časté) detailní záběry, stejně jako neustálé opakování 'co vlastně instruktor řekl a co tím asi tak mohl myslet', mě začaly unavovat hned na začátku. Navíc je to jeden z filmů, kde se vše děje strašně tendenčně - postavě, která tam jinak nic nedělala náhodou upadnou brýle na zem (detailní záběr na zem a dramatická hudba!), brýle pak samozřejmě pomohou jedné z postav vyřešit onu zapeklitou hádanku. Říkal jsem si, vydržím to, třeba to bude mít na konci nějakou dechberoucí pointu. A dech mi to skutečně vyrazilo. Taková blbost!! Ztráta času. Jedna * za .. ani vlastně nevím za co. Asi za odvahu něco takového natočit.
Farma zvierat (1954)
Perfektní alegorie komunismu. Nejvíc se mi líbilo, jak umně dokázala prasata měnit pravidla společenství :)
Počiatok (2010)
Nejpovedenější z celého filmu, nepočítám-li Nolanovu mistrovskou režii, byla nepochybně Zimmerova hudba, jež u mě navodila pocity podobné sledování Shining.
Seriózny muž (2009)
Fakt nevím, co si o tom myslet. Typická coenovská atmosféra, kterou mám tak rád..ale ten konec? Asi mi něco uniklo...
Precious (2009)
Blbost.
Bunny a býk (2009)
Forma sice brutálně převálcovala obsah, ale celkem jsem se bavil..hlavně v muzeu bot :D
Ed Wood (1994)
Cut. It was...PERFECT. :)
Verejný nepriateľ č. 1: Epilóg (2008)
Druhá část se trochu vlekla, už to prost nebylo ono, ale pokud člověk vidí jedničku, neměl by vynechat ani rozuzlení, jakkoliv jasné se jeví už na začátku.
Temný rytier (2008)
Ok, tak na podruhé už 5*. Sice atmosféra ve srovnání s Burtonovým Batmanem dost pokulhává, ale vše tady vynahrazuje brilantní režie a herecké výkony. Ledger hrál dobře, ale stejně si myslím, že kdyby to nebyla jeho poslední role, tak se kolem toho nenadělá tolik cavyků.
Sicko (2007)
Hm..American dream :P