Recenzie (115)
Valkýra (2008)
Ten klasický americký patos na závěr (e. g. když si Stauffenbergův podržtaška stoupne před něj a nechá se zastřelit - do zad - jako první) to podle mě trochu kazí. Ale jinak Singerova režie jako vždy vynikající a Cruise mi nevadil tak, jak mi vadí obvykle, což je určitě úspěch.
Sociálna sieť (2010)
Ten film je dokonalý! A neříkám to jenom proto, že zrovna teď píšu diplomku na související téma..anebo že miluju filmy Davida Finchera..i když nějaký vliv na mé hodnocení to určitě má :) Každopádně, byl to film nebo dokument? Protože přesně tohle se stalo a navždy to změnilo životy všech lidí, kteří drží krok s tempem doby. Přijde mi to neskutečně fascinující a nemůžu se dočkat, jak ten příběh bude pokračovat.
Wall Street (1987)
Je fajn, že jsem Wall Street viděl až teď, zároveň s dvojkou. Celé to dávalo lepší smysl. Pokud bych měl zhodnotit obsahovou stránku, tak i když se tenhle film drží snad všech zažitých klišé o finančních trzích a lidech na nich podnikajících, pořád se na to dá dívat :)
Nadoraz (2010)
Pařba ve Vegas se tentokrát neopakovala. Bohužel.
Posledný skaut (1991)
Nepřeberná studnice hlášek, ze které čerpá kdejaký akční film. - Seš sám? - Ne, mám s sebou vídeňský chlapecký sbor :D
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Tyranosaurus je zase nejlepší :)
Iron Man 2 (2010)
Tolik skvělých herců najednou už jsem viděl. Ale aby mě bavil v podstatě každý okamžik filmu, ať už tam byl Bobby Jr., Gwyneth, Donny, Sammy L., Scarlett nebo třeba Mickey, to jsem popravdě nečekal. A ten Rourkeův ruský přízvuk! :D
Basketbalistov denník (1995)
Průměrný film o feťácích. That's it.
Kód 46 (2003)
Nejdivnější filmový zážitek za poslední dobu. Až to celé vstřebám, tak se rozepíšu podrobněji :)
Minority Report (2002)
Pointu jsem čekel celkem lacinou, i proto mě výsledek mile překvapil. Ale stejně Cruise furt nemusím :)