Recenzie (779)
Lovci pokladov: Kniha tajomstiev (2007)
Pokud jste neviděli jedničku, tak hvězdička navíc. :-) Pro ostatní je to defakto identický film jak první díl. Ne špatný, ne nezajímavý, ale prostě máte pocit, že se dívate na jedničku znovu. :-)
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Najděte fotku Los Angeles, vezměte nůžky a rozstříhejte jí na několik kousků. Jednotlivé díly zamíchejte a jeden nebo dva nechte schovat ve vedlejší místnosti. Pak dejte fotku zpět dohromady. Asi tak nějak postupoval Curtis Hanson při vytváření L. A. - Přísně tajné. Do "fotky" navíc zařadil skvělé herce (famózně pojatá role Jamese Cromwella) a luxusní dobovou hudbu.
Wall-E (2008)
Možná ne nejvtipnější animák všech dob, ale rozhodně je nejroztomilejší. Roztomilosti hodně napomáhá poutavé grafické zpracování, zajímavý děj i minimální přítomnost mluveného slova. Možná by neuškodilo, kdyby byl film o 15-20 minut kratší. :-) Ale, po slabším Ratatouille, u mě Pixar opět zabodoval. 8-)
Päť lupičov a stará dáma (2004)
Největším plusem je jednoznačně hudba. Jelikož se Tom Hanks se v roli příliš necítí, stává se tak paní domácí nejzajímavější postavou filmu. Slušela by kratší stopáž a pár vtipnějších hlášek by u podobného filmu neškodilo. Takto se však jedna o jeden z nejhorších filmů s Tomem Hanksem, co jsem viděl. :(
Skala (1996)
Fantazie. Ihned po zhlédnutí mám sto chutí si film pustit znova od začátku. Dvě hodiny uplnynou jak nic. V ději se bravurně střídá akce a boje na straně jedné, taktika a vyjednávání na straně druhé. Skvělá kamera vtáhne do děje, hudba se postará o skvělý akustický zážitek. Výkony herců (hlavně Ed Harris) nenechávají na pochybách, že ze Skály bude jeden z nejlepších filmů, které uvidíte.
Čistá duša (2001)
Smutné, pravdivé, inteligentní, kouzelné. Po konci filmu už člověk neví, čemu má vlastně věřit. :-) A soundtrack z Čisté duše patří k mým nejoblíbenějším.
8 MM (1999)
Konec možná zbytečně dlouhý, jinak zajímavý námět a možná nevyužitý potenciál. Ani ten Nicolas Cage nepřesvědčí tolik jako v jiných filmech.
Uvoľnite sa, prosím (2004) (relácia)
Jan Kraus umí. Přesně odhadne, co si může na konkrétního hosta dovolit, excelentně proplouvá různými situacemi a prakticky žádný host nenudí. Perfektní vystupování moderátora je u takovýchto pořadů podmínkou, ale jak vidět pan Kraus s tím nemá sebemenší problém. Proto kudy budu chodím, doporučuji jediné - uvolněte se, prosím. :o)
Divoké včely (2001)
Dvě hvězdy za výborného Pavla Lišku. JInak mi film přijde nudný, děj se táhne a je nenápaditý.
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
Hořký humor s roztomilým koncem. Skvělí herci proplouvají filmem a navozují dobovou atmosféru. Retrospektiva v podání Oldřicha Kaisera působí mile a nerušivě. Použitá hudba si zaslouží hvězdičku navíc.