Obľúbené filmy (10)
Statočné srdce (1995)
Rocky IV (1985)
Smrtonosná pasca (1988)
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
V jádru je sice tenhle film kravina... ale žádný jiný film mě tolikrát nerozesmál... ikdyž sem Dědictví viděl nesčetněkrát, tak se pokaždé u daných scén můžu potrhat smíchy... a co teprv ty věčné hlášky, které už dnes (aspoň v mém okolí) jsou požívány denně... ("Ja mam telefóóón", "Napij saaaa", "Ty skupinooo" a mnoho dalších) Dědictví je pro mně prostě kult... jeden z nejoblíbenějších filmů, na který se můžu dívat do nekonečna a nikdy mě neomrzí.
Gladiátor (2000)
Futbaloví chuligáni (2005)
Film není natočen zrovna realisticky a není zrovna náročný pro diváka... ale mě nadchnul... miluju filmy s touhle tématikou (Football Facotry, Purely Belter), dále jednoduchá, ale chytlavá a povedená dějová linie... filmu nechyběla akčnost, emoce... navíc skvělý soundtrack s úžasnou písničkou One Blood... prostě tenhle film patří k mým nej :)
Posledný samuraj (2003)
Krásu tohohle filmu vidím hlavně ve zpracování, v kráse onoho japonského života a tamní ideologie... všechno to podtrhuje výtečný výkon Toma Cruise... Film dokáže zapracovat na emocích, ale mé srdce zaplesalo i při bitevních scénách... prostě krása... nevím co si přát od takového filmu víc...
Interstate (2002)
Súmrak mŕtvych (2004)
Nikdy bych nevěřil jak velkolepě jde dát dohromady horor a komedie. Stylovka plná užasného anglického humoru, která okamžitě vyletěla do čela nejlepších filmů které jsem kdy viděl...