Obľúbené filmy (10)
Donnie Darko (2001)
Dogville (2003)
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Karamazovi (2008)
Stratené v preklade (2003)
Na pokraji slávy (2000)
Čierna labuť (2010)
Kurz negatívneho myslenia (2006)
Sakra dobrý film. Liek na depku, rýchlo ubehne. A ja už viem, že si ho ešte niekedy určite pozriem.
Pozemšťan (2007)
Verili by ste mu, alebo nie? Rozpráva tak presvedčivo. Ale veď to má všetko naštudované z kníh! Je veľmi príjemné sledovať jeho príbeh až do konca. Hlavne pre tých, ktorí majú radi komorné filmy, ako ja. Nadabujte ho niekto, nech ho môžem pustiť aj našim. Ale rýchlo! Nebudú tu totiž 14 000 rokov. :-)