Recenzie (51)
Hvězdné války podle Turka (1982)
Nejlepší film, co jsem kdy viděl. Nejlepší.
Prenasledovaný (2011)
Asi jsem koukal na něco jinýho.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
To CGI občas hodně "wonky".
Gotham (2014) (seriál)
Boha.
Ľadová archa (2013)
Občas je z toho cejtit Bioshock, už jen za to aspoň hvězdu.
Evil Dead (2013)
Bahňák posranej ty vole, fujtajxl.
Posledný skaut (1991)
Ty hlášky ty vole.
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Tom motherfucking Hanks.
Len Boh odpúšťa (2013)
Nebejt tam tolik wtf momentů a jinej herec do role policajta, tak bych tomu dal i víc.
Rivali (2013)
*komentář od Radek99*