Recenzie (47)
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Aneb sněženky a machři! S velkou pravděpodobností kandidát na Oscary v kategoriích nejlepší film, režie a hudba.
Jack Strong (2014)
Nad očekávání skvělý film s výborným scénářem. Těch několik nedostatků, jde na vrub nižšímu rozpočtu.
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
Docela inteligentní zápletka. Z té chladné dokonalosti Toma Cruise už ale začínám mít komplexy!
Na hrane temnoty (2010)
Příběh trochu přitažený za vlasy, ale nudit se určitě nebudete. Mel a jeho charisma táhnou film nahoru. Hvězdičku navíc dávám pro svoji slabost pro revenge filmy.
Ripleyho hra (2002)
Herectví Johna Malkoviche zvyšuje o třídu úroveň filmu . V roli chladnokrevného zabijáka jakoby navázal na roli sociopata Learyho z filmu "S nasazením života" (1993). Na rozdíl od tohoto filmu, mu zde ale chybí rovnocenný herecký protějšek.-75%
Posledné preteky (2022)
Nebýt starého, dobrého Oldy Kaisera, tak je to příběh bez emocí a lidských charakterů.
Anatomie zrady (2020) (TV film)
Přestože Marián Labuda předvedl skvělý výkon, film to ze zajetých ,tuzemských stereotypů nedostalo.
1983 (2018) (seriál)
Kdyby tam byla hudba z Blade Runnera, dal bych o hvězdu víc.
Toman (2018)
Vedle filmu Masaryk(2016) další z promarněných příležitostí. Pokud bych nebyl fanda historie, těžko bych hledal důvod proč sledovat chronologicky postavený, plochý příběh o délce dvě a půl hodiny. Přitom potenciál by měl příběh obrovský, ale tvůrcům scházela větší kuráž, takže bohužel vsadili na "jistotu".
Teória tigra (2016)
Na české poměry asi maximum. Scénář obstojný, ovšem dialogy občas "přeexponované" a závěr neslaný, nemastný. Osobně bych uvítal, kdyby závěr vyústil více dramaticky(se smrtí Balzerové).