Obľúbené filmy (10)
Hrdina (2002)
Desperado (1995)
Faunov labyrint (2006)
dokonalý zážitek kombinující brutální válečnou realitu s pohádkovým světem fantazie. Konec mě dokáže dojmout úplně pokaždé, hlavně ten úsměv před tím než Ofélie vydechne naposledy....
Klub bitkárov (1999)
Kill Bill (2003)
Americká krása (1999)
vynikající film, který mě nepřestává bavit ani po několikátém shlédnutí a který jedinečným způsobem ukazuje hořkost amerického snu.
Takí normálni zabijaci (1994)
Old Boy (2003)
Krásně zamotaný film, který je stejně chladně kalkulovaný a propracovaný jako titulní pomsta za hřích z mládí. Film, který ukazuje, že mstít se vždycky nemusí jen hlavní hrdina, ale i někdo kdo s hrdinovou pomstou počítal a zahrnul jí do svého velkolepého plánu. Kamera si nebere servítky a neuhybá se ani v těch nejdrsnějších scénách (vystřižení jazyka nebo snězení živé chobotnice). Nejlibovější je scéna, která se dá popsat asi takto: "Představte si dlouhou chodbu plnou gangsterů s noži a pálkami, na jednom konci té chodby jsou dveře a na druhém zarostlý chlápek s kladivem - ten chlápek se k těm dveřím dostane":)
300 (2006)
totální komixový námrd, ze kterého přímo tryská láska k předloze a poctivým, ultra stylizovaným jatkám.