Recenzie (609)
Jurský park (1993)
Dinosaury sem měl vážně rád a po tomhle jsem je měl snad ještě radši.
Pearl Harbor (2001)
Film, který mě opravdu za srdce nevzal, konec je kýč až běda. Dodatek: tolik hvězd dávám za scénu s přepadením Pearl Harboru :)
Texaský masaker motorovou pílou (2003)
Vystřelení mozku z hlavy a scéna kdy Jessica Biel utíká lesem v promočeném triku jsou to co mi po zhlédnutí zbylo v hlavě :)
Hostel (2005)
Jedním slovem trapné. Je hezké, že sme všude slyšeli o Quentinovi, ale neříkejte mi, že s tím má opravdu něco společného. Je hezké, že je to krvavá, ale mě prostě vadí horory, kde slyším skladby Michala Davida...
Kill Bill 2 (2004)
Dvojka možná svého předchůdce o něco málo překonala, jen smrt Billa sem si představoval trochu jinak :)
Kill Bill (2003)
Perfektní Uma Thurman v perfektním akčňáku od Tarantina.
Cesta do fantázie (2001)
Dříve jsem viděl Mononoke-hime, takže Sen to Chihiro no kamikakushi pro mě bylo jen takovým doplňkem, ale stále za pět!
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Mám rád Placebo, mám rád Sarah Michelle Gellar, mám rád Reese Witherspoon a tak se mi tenhle film líbil, není to nic světoborného, ale já si v tom zalíbení našel :)
Saw: Hra o prežitie (2004)
O Sawu jsem viděl film o filmu, četl jsem o něm, ale nikdy jsem se k němu nedostal (jen sem každý rok sledoval plakáty upozorňující na další díly). Nakonec jsem film viděl čistě náhodou na ČT1 a musím uznat, že mě to dostalo! Ta malá koupelna měla své (krásně odporné) kouzlo, linie s detektivovým pátrání po Jingsawovi taky nebyla k zahození... Potom, ale přišlo něco naprosto trestuhodného. a to scéna se Zepem, kdy asi třikrát dokázal připravit klaďase o zbraň... Tenhle nedostatek filmu, ale prominu za ten brilantní konec, který mě naprosto rozhodil, něco tak překvapujícího jsem opravdu nečekal (Hello Zepp od Charliho Clousera tomu dost pomohlo). Díky za tenhle film! :)
Rýchlo a zbesilo: Tokijská jazda (2006)
Třetí díl se podle mě dokáže chvílemi alespoň trochu přiblížit kvalitě jedničky a alespoň není tak dějově chabý jako dvojka.