Posledné recenzie (146)
Pán času - Série 11 (2018) (séria)
Jodie mi jako Doktorka sedla prakticky okamžitě. Připomíná mi mojí oblíbenou Jedenáctku svou zmatečností a je neuvěřitelně sympatická. Ostatní společníci taky fajn, jen Ryan mě zatím moc nebaví. V druhé půlce série to nabere slušné grády a celkově mě to docela bavilo. Slušných 6/10 . Nejlepší díly: 11x06 - Demons of the Punjab, 11x07 - Kerblam!, 11x09 - It Takes You Away.
Pán času - Série 10 (2017) (séria)
Do začátku série vnesla Bill svěží vítr, ale druhá půlka docela zklamání. Capaldiho série mě zkrátka trochu minuly. Zatím Doktorových nejslabších 6/10 . Nejlepší díly: 10x01 - The Pilot, 10x04 - Knock Knock.
Pán času - Série 9 (2015) (séria)
Je to pořád Doktor a je to pořád fajn, ale už můžu prohlásit, že Capaldi mě jako Doktor za srdíčko nechytnul a nejspíš nechytne. Herecky je fajn, ale příběhy tentokrát slabší přičemž pár věcí mě vyloženě mrzelo/naštvalo. "Me" má být podobně důležitá postava jako byla River Song, ale tentokrát se ta její osudovost vůbec nedaří prodat a prostě to nefunguje. Stejně jako tentokrát už nesnesitelně dlouhý závěrečný monolog v Zyngonském dvojdíle. Oproti minulé sezóně se však mimořádně povedlo finále. Konečně se v něm o "něco" hraje a díky tomu je výsledný dojem mnohem lepší. Standardních Doktorových 7/10 , s tím že už se těším na poslední Moffatovu sérii a nového showrunnera, možná i Doktora. Nejlepší díly: 9x10 - Face the Raven, 9x11 - Heaven Sent, 9x12 - Hell Bent.