Recenzie (609)
JCVD (2008)
Tak tohle mě opravdu překvapilo, jsem zvědavý kam se J-C dál posune ve své kariéře...
Jízda (1994)
Pohodové road movie s docela nepříjemným koncem.
Vidláci na pretekoch (2005)
Za Jessicu Simpson bych dal klidně plný počet :)
Splnený sen (2009)
Americký sen.
Poliši (2010)
Skvělá ujetost, Tracy Morgan mě po 30 Rock baví i na stříbrném plátně...
James Bond: Zajtrajšok nikdy nezomiera (1997)
Je to fajnová klasická bondovka, ale v 21. století u mě prostě neobstojí.
Dogville (2003)
Filosofické drama, pokládající přehršle otázek a pronikající do toho nejskrytějšího nitra vaší duše. Existuje vůbec nějaký "dobrý" člověk? Nebo jsme všichni jen ohyzdné kreatury, které navenek působí jinak? Je vůbec definovatelná hranici mezi "dobrem" a "zlem"? Ano film pokládá velké množství otázek, ale zároveň nehodlá na žádnou z nich odpovědět a to je dobře, protože naprostá většina otázek, která vám během sledování filmu jistě začne hloubat v mysli nemá vůbec jednoznačnou a jednoduchou odpověď. Grace (ztvárněná andělsky nevinnou Nicole Kidman) je rozhodně velmi zvláštní postavou se svým smyslelm pro shovívavost, porozumění a odpouštění, dalo by se říci, že konec, ale ukazuje, že každý pohár trpělivosti jednou prostě a jednoduše přeteče... Film nádherně zobrazuje lidskou malost. A tady je její dopad přímo drtivý - až mi z toho všeho po skončení filmu bylo zle. Rád bych se ještě zastavil u toho vítězství obsahu nad formou. Není to, ale právě ta forma, která udává směr? Právě forma nám zprostředkovává tu špínu Dogvillu a doslova nám dovoluje nahlédnout pod pokličku dění, znásilnění a finální rozuzlení, kdy Grace konečně prohlédne tu vstvu špíny, která Dogville zakrývá - navzdory tomu, že gangsteři jsou jasně padouchy, tak zde nepůsobí, tak "zle" a připomínají spíše jen nějaké duchy, zatímco vyniknou obyvatelé (není tohle jasné vítězství formy nad obsahem?). A pak už je to všechno jasné, pohár trpělivosti přeteče, "zlo" je zničeno, a je nastoleno "dobro" nebo je to naopak? Jak jsem vůbec začínal? Co si o tom mám myslet? Jsem z tohohle filmu vážně deprimovaný a myslím si, že mi otevřel oči. Pozn.: Viděno v DC verzi.
Sex v meste 2 (2010)
Eh? Zkrátit o hodinu, ještě něco málo vystřihnout a pak by to byl nadprůměr takhle je to jen totální propadák. A to jsem měl seriál celkem rád...
Průvodce k rozpoznání tvých svatých (2006)
Ze začátku těžce stravielné, ale ke konci šíleně epesní.
Súboj Titanov (2010)
Podprůměrný blockbuster. Zajímaly by mě jen dvě věci: kde byl nějaký (neherní) příběh? A proč se vyhazovaly finance na 3D?