Recenzie (33)
Napoleon (2023)
no asi tak to co jsem ocekaval / chvili mi trvalo nez me to zacalo bavit hlavne teda pribehova linie napoleona a jeho lasky / velkolepost se filmu neda zaprit bohuzel videno jen v lufthansa flight entertainment / uz se tesim na noveho gladiatora
Parfum: Príbeh vraha (2006)
hm / no ze by me to nejak extra bavilo rict nemuzu / velice libivy zpracovani predlohy ktera pribehu dava jiny rozmer nez samonty snimek / kvalita se poprit neda ale myslim ze filmu neco uteklo
Krajina Nomádov (2020)
jednoduchy temer az dokumentarni road movie / krasna kamera a vykon mcdormand
Duna (1984)
lynchovo zpracovani herbertovy predlohy je hodne unikatni / myslim si ze jsem jeste nic takoveho zatim nevidel / film ma sve slabe stranky a naopak i velmi silne / strasne me bavi zejmena soundtrack a set design / i pres slabsi vykony hercu a dost chaoticke vypraveni musim rict ze lynchova duna za me duni
Zóna záujmu (2023)
moc mi to nesedlo / az prehnane artove / samozrejme oscara za zvuk si to zaslouzi
Duna: Časť druhá (2024)
na druhou dunu jsem se tesil uz pekne dlouho / urcite splnila moje ocekavani akorat me mrzi par veci ktere se zmenili od prvni casti / tempo vypraveni mi na prvni dobrou uplne nesedlo tak uvidim co semnou film udela po druhem zhlednuti / prozatim 4* je tu u me misto k zlepseni
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (séria)
nejaky detsko delalo scenar
Kasíno (1995)
genialne natoceno nikdo jinej to takhle neumi / top scorsese
Aftersun (2022)
hodne silny konec / krasny snimek plny melancholie
Ja, Olga Hepnarová (2016)
kvalitne zpracovanej film ale po zhlednuti traileru (kterej je sice pecka) neni nutny koukat na film