Posledné recenzie (76)
Hádkovci (2022)
Skvělá, nedoceněná komedie, o dvě třídy výš než běžná komediální produkce. Perfektní scénář, výborné dialogy... srovnatelné i s Vlastníky. Vůbec nechápu místní negativní recenze...
Oppenheimer (2023)
Ten humbuk okolo Opp je mi docela záhadou - jde o vcelku suchopárné justiční drama, jehož ustřednim tématem je obhajoba Opp čistých úmyslů, přičemž druhá hodina je téměř nekoukatelná, nudná. Asi tak 80% filmu muselo (bez započtení hereckých honorářů) stát cca 5000 dolarů, vše se odehrává v omšelých kancelářích, vědeckých kabinetech, přednáškových sálech... Dynamiku mezi monotónním přebíháním z místnosti do místnosti a sofistikovanými hádkami před křídovou tabulí zajišťuje neustále tenzivní hudba, čarováni se střihem, střídání černobílého obrazu a barvy... proti Tenetovi je to vcelku menší maglajz, ale stejně jako v předchozím filmu je obsahovým jádrem cosi (z fyziky), čemu se divák ani vzdáleně nepřiblíží. Stopáž je vražedná, samoúčelná. Upřímně - nechápu, co bych měl ve 4DX vlastně vidět? 3D vrásky hereckeho ansámblu? Akce je ve filmu asi 15 minut...
On sa bojí (2023)
Strašná škoda, že v poslední třetině se sopka hroutí sama do sebe - chtělo to soudného dramaturga, který by z autorova tápání, jak to celé ukončit a vypointovat, vyříznul poslední čtvrtinu s resuscitovanou matkou - absolutní omyl. Závěrečná scéna připomíná Camuse (Cizinec) a vše naštěstí zachraňuje. První hodina naprosto famózní!